 |
MANIPULACIJE Z MALIMI DELNIČARJI Manipulacije z malimi delničarji, Splošna Plovba d.o.o.,Portorož, morske in obmorske znamenitosti, svet premoženja in svet potrošnikov, socialne in čustvene stiske ter vzpodbude
|
| Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
| Avtor |
Sporočilo |
zoran13 Administrator foruma
Pridružen/-a: 29.01. 2011, 20:16 Prispevkov: 3025
|
Objavljeno: 02 Apr 2012 20:15 Naslov sporočila: Splošna Plovba d.o.o.Portorož |
|
|
ANORI
Prvi koraki prikupne polarne medvedke Anori v javnosti
V živalskem vrtu Wuppertal se je javnosti ta teden prvič predstavila drobna polarna medvedka Anori, sicer polsestra medvedjega zvezdnika Knuta.
Trimesečna medvedka je že postala ljubljenka obiskovalcev živalskega vrta.
Sestro medveda Knuta, ki je bil tako v Nemčiji kot drugje po svetu prava medijska zvezda, so v berlinskem živalskem vrtu prvič predstavili javnosti. Mali samozavestni medvedki je ime Anori, stara pa je tri mesece.
Polarna medvedka AnoriAnori ima istega očeta, kot ga je imel Knut, vendar drugo mamo, ki se imenuje Vilma. Anori je ena izmed dveh mladičkov, ki sta se skotila januarja, a je na žalost njen bratec poginil teden dni pozneje.
Malo medvedko Anori, ki je stara komaj tri mesece, so obiskovalci lahko videli, medtem ko je pod budnim očesom svoje mame Vilme prvič raziskovala svoje okolje.
Skrbniki v berlinskem živalskem vrtu so sporočili, da je Anori spregledala mesec po skotitvi, prve korake pa je naredila pri dveh mesecih. Direktor živalskega vrta Ulrich Schuerer je ob priložnosti nagovoril obiskovalce in jih spomnil, da je tovrstna vrsta medveda ogrožena. ''Upam, da se vsi obiskovalci, ki jo bodo prišli pogledat, zavedajo, da so polarni medvedi ogrožena živalska vrsta. Če se bo globalno segrevanje nadaljevalo, polarni medvedi ne bodo več imeli kje živeti, saj bo njihovo naravno okolje uničeno,'' je dejal Schuerer.
Anori je stara tri mesece.
Knut, ki je bil tako v Nemčiji kot drugje po svetu prava medijska zvezda, se je kot prvi polarni medved v berlinskem živalskem vrtu po 30 letih skotil decembra 2006. Ob skotitvi ga je mati zavrnila, zato je skrb za njega prevzel čuvaj Thomas Doerflein. Kmalu po Doerfleinovi nenadni smrti je marca 2011 poginil tudi Knut. Razlog za smrt je bil encefalitis – vnetje možganskega tkiva.
http://www.dnevnik.si/foto/1042520544
http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/foto-in-video-sestrica-medveda-knuta-prvic-predstavljena-javnosti.html
Nazadnje urejal/a zoran13 03 Apr 2012 20:00; skupaj popravljeno 1 krat |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
zoran13 Administrator foruma
Pridružen/-a: 29.01. 2011, 20:16 Prispevkov: 3025
|
Objavljeno: 02 Apr 2012 20:55 Naslov sporočila: Splošna Plovba d.o.o.Portorož |
|
|
QUANBOOS BIN SAID AL SAID
Eden najbogatejših državnikov na svetu, omanski sultan in 72 letni državnik Quaboos bin Said al Said, je že drugi krat v devetih letih izbral Dubrovnik, kot lokacijo za svoj dopust.
V gruško luko je v petek vplula njegova ˝predhodnica˝ luksuzna jahta AL SAID. Jahta je dolga 155 metrov, opremljena z vsemi najsodobnejšo navigacijsko opremo in zgrajena po posebnem naročilu za omanskega sultana v letu 2007.
Jahta AL SAID je tretja največja jahta na svetu in ocenjena na pol milijarde $. Izgrajena je v nemški ladjedelnici Lürssen, dolžine 155 metrov s šestimi palubami, med katerimi tudi koncertno dvorano.
Za luksuzno jahto AL SAID je v Gruž vplovila tudi spremljevalna ladja na kateri je prostora tudi za 15 avtomobilov znamke Mercedes in helikopter.
Jahta FULK AL SALAMAH je bolj skromna od jahte AL SAID in je dolga 130 metrov ter njeno vrednost ocenjujejo na 90 mio$.
Prvi zasebni obisk omanskega sultana QUABOOS BIN SAID AL SAID v Dubrovniku leta 2003 je v javnosti povzročil veliko zanimanje, saj je vladar sultanata, kateri je hkrati tudi premier in minister obrambe, zunanjih poslov ter financ, se tudi smatra kot zadnji absolutistični vladar na svetu. na tem obisku v Dubrovnik je pred devetimi leti vladar islamske absolutne monarhije, je zakupil 80 sob v hotelu Argentina, vilo v Orsulu, 30 sob v hotelu Petka za spremljevalno osebje in še 10 sob v hotelu Croatia v Cavtatu za letalsko posadko. Istočasno je prišla v javnost informacija, da je v mesto s spremljevalno ladjo prispelo tudi 20 sultanovih žen in konkubin, za katere je v Nizozemskem in na Hrvaškem, dnevno naročal cvetje za 5.000 $, prav tako ni bilo niti ene same spremljevalke opaziti v mestu.
Tako predpostavljajo, da bosta sultan in žena ponovila že videno prakso iz leta 2003, ko so v dubrovniškemu letališču pristala dva jumbo jeta in se iz Čilipov prepeljali na jahte.
Dopust QUABOOS BIN SAID AL SAID so spremljali visoki varnostni ukrepi, saj je tako flotiljo iz morja varovala tudi pomorska policija, del gruške luke, pa je bil ograjen z žico in pod stalnim nadzorom hrvaške policije ter omanskimi osebnimi stražarji. Prav tako je najel več taksijev in rent-a-car znamke Audi A6 in A8 ter Mercedes S.
http://www.jutarnji.hr/omanski-sultan-stize-u-dubrovnik--a-ovo-je-njegova-prethodnica/1018240/?secId=79&foto=1
http://www.jutarnji.hr/omanski-sultan-stize-u-dubrovnik--a-ovo-je-njegova-prethodnica/1018240/?secId=79&foto=2
http://www.jutarnji.hr/omanski-sultan-stize-u-dubrovnik--a-ovo-je-njegova-prethodnica/1018240/?secId=79&foto=3
http://www.jutarnji.hr/omanski-sultan-stize-u-dubrovnik--a-ovo-je-njegova-prethodnica/1018240/?secId=79&foto=4
http://www.jutarnji.hr/omanski-sultan-stize-u-dubrovnik--a-ovo-je-njegova-prethodnica/1018240/?secId=79&foto=5
http://www.jutarnji.hr/omanski-sultan-stize-u-dubrovnik--a-ovo-je-njegova-prethodnica/1018240/?secId=79&foto=6
http://www.jutarnji.hr/omanski-sultan-stize-u-dubrovnik--a-ovo-je-njegova-prethodnica/1018240/?secId=79&foto=7
http://www.jutarnji.hr/omanski-sultan-stize-u-dubrovnik--a-ovo-je-njegova-prethodnica/1018240/?secId=79&foto=8
http://www.jutarnji.hr/omanski-sultan-stize-u-dubrovnik--a-ovo-je-njegova-prethodnica/1018240/?secId=79&foto=9
http://www.jutarnji.hr/omanski-sultan-stize-u-dubrovnik--a-ovo-je-njegova-prethodnica/1018240/?secId=79&foto=10
http://www.jutarnji.hr/omanski-sultan-stize-u-dubrovnik--a-ovo-je-njegova-prethodnica/1018240/?secId=79&foto=11 |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
zoran13 Administrator foruma
Pridružen/-a: 29.01. 2011, 20:16 Prispevkov: 3025
|
Objavljeno: 03 Apr 2012 12:54 Naslov sporočila: MORSKE in OBMORSKE ZNAMENITOSTI |
|
|
PETICIJA
Voditeljem v Evropski Uniji:
Kot zaskrbljeni državljani vas pozivamo, da izvršite pritisk na člane Konvencije o mednarodni trgovini z ogroženimi vrstami prostoživečih živali in rastlin ter k rešitvi nosorogov in prepovedjo z njihovim trgovanjem in trgovanjem vseh izdelkov, ki izvirajo iz tega. Prav tako bi morali povečati preventivno delovanje v vseh državah ter države uvoznice prisiliti v povečanje kampanje ozaveščanja.
Vaši odzivi bodo tudi pripomogli h končanju surovega, divjega in krvavega krivolova na nosoroge ter rešitev za to vrsto pred njenim izumrtjem.
http://www.avaaz.org/it/save_rhinos/?slideshow
* peticijo je podpisalo že 683.861 državljanov
* do 07.04.2012 je peticijo podpisalo že 719.025 državljanov sveta
* do 22.04.2012 je peticijo podpisalo že 749.743 državljanov sveta
* do 09.05.2012 je peticijo podpisalo že 763.961 državljanov sveta
* do 01.06.2012 je peticijo podpisalo že 773.106 državljanov sveta
* do 12.01.2013 je peticijo podpisalo že 820.963 državljanov sveta
* do 04.05.2013 je peticijo podpisalo že 831.323 državljanov sveta
CITES
* The Convention on International Trade in Endangered Spices
* Konvencija o mednarodni trgovini z ogroženimi vrstami prostoživečih
živali in rastlin
http://www.arso.gov.si/narava/konvencija%20CITES/
http://www.arso.gov.si/narava/konvencija%20CITES/v%20Sloveniji/
http://www.arso.gov.si/narava/poro%C4%8Dila%20in%20publikacije/ZGIBANKA%20Cites%20SLO_NOVA.pdf
Omamljen in z zavezanimi očmi bingljal s helikopterja
Nosorog, ki z zavezanimi očmi binglja z glavo navzdol iz helikopterja - na prvi pogled nehumani način za prevoz živali. V resnici pa je to del poslanstva helikopterja reševalne enote, ki rešuje velike živali pred divjimi lovci v Južni Afriki. Projekt je sodelovanje med varstveno skupino WWF in lokalnimi agencijami, ki bi radi preprečili množični pokol velikih sesalcev.
V Južni Afriki je bilo lani na črno ubitih 341 črnih nosorogov, ki so dragoceni zaradi rogov. Menijo, da jih je ostalo le še 2000, zato so njihov status spremenili v "kritično ogroženi." Vrtoglava vožnja se morda zdi kruta, a reševalci vztrajajo, da je to najbolj humani način za preselitev nosoroga.
http://web.vecer.com/portali/vecer/v1/default.asp?kaj=3&id=2012040305768589
Nazadnje urejal/a zoran13 04 Maj 2013 21:39; skupaj popravljeno 6 krat |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
zoran13 Administrator foruma
Pridružen/-a: 29.01. 2011, 20:16 Prispevkov: 3025
|
Objavljeno: 08 Apr 2012 11:49 Naslov sporočila: Splošna Plovba d.o.o.Portorož |
|
|
BARON GAUTSCH
/13/...danes je bila na TV Capodistria, prikazana tragična usoda ladje Baron Gautsch, ko je zaplula v postavljeno minsko polje v bližini Brionov in zgodbo njene poslednje preživele:
Zgodba o ladji Baron GAUTSCH
Ladja je dobila ime po ministru za šolstvo ter nato prvemu ministru baronu Paul Gautsch von Frankenthurm. Ladja je bila narejena v škotski ladjedelnici Gourlay Bros. & Co. – Dundee leta 1908. Dolga je bila 84,5m široka 11,64m ter visoka (od morske gladine) 7,5m. Ladjo so poganjali trije parno/naftni motorji moči 4.600 konjskih sil. Maksimalna hitrost ladje je bil 16 vozlov. Kapitan ladje je bil Paul Winter. Ladja je imela tudi dve sestrski ladji in sicer Prinz Hohenlohe (narejen v ladjedelnici Gourlay Bros. & Co. ter po prvi svetovni vojni preimenovana v "Friuli") in Baron Bruck (preimenovana po prvi svetovni vojni Palatino, potopljena leta 1941).
Slika salona v prvem razredu
Posadka ladje je štela 66 mož sprejela pa je lahko 87 potnikov v kabinah prvega razreda, 40 potnikov v kabinah drugega razreda in 150 potnikov v kabinah tretjega razreda.
Ladja je izplula iz Malega Lošinja 13. avgusta 1914 ob 11:00 uri v smeri proti Trstu, kjer naj bi bila ob 18:00 uri. Morje je bilo mirno, vremenske razmere idealne. Krmilo ladje je prevzel prvi oficir Luppis. Luppis je ob 13:40 brez dovoljenja kapitana predal krmilo drugemu oficirju Tenze-u, sam pa se je odpravil na kosilo v restavracijo v prvem razredu. Približno ob 14:40 so ladjo Baron Gautsch opazili 7 milj severno od otokov Brioni. Ladja se je nahajala sredi minskega polja, katerega je le malo prej postavila ladja Basilisk, katera je tudi opozarjala Baron Gautscha naj ne pluje v tej smeri, vendar je Tenze nadaljeval s plovbo. V četrtek, 13. avgusta 1914, je bila ladja skoraj mimo minskega polja, ko je ob 14:45 silovita eksplozija raztrgala trup ladje.
Carmen Rubini, edina še živeča potnica ladje je povedala: "Natakarica je ravno odprla vrata in nam prinesla kavo, ko je eksplodiralo. Tekli smo iz kabine v zgornje palube, kjer smo videli kapitana, ki je neuspešno poizkusil organizirati evakuacijo ladje. Na krožnih stopnicah, ki vodijo na promenade sem zadnjič videla svojo mater, ki je držala v naročju moja dva bratca". Rušilci Csepel, Triglav in Balaton so rešili 159 potnikov ter iz morja potegnili 68 trupel. 177 potnikov v večini ženske in otroci so umrli v tej nesreči.
Po pričevanjih preživelih so člani posadke reševali le sami sebe medtem, ko so bili potniki prepuščeni usodi. Ladja se je hitro nagnila na bok ter po sedmih minutah potonila. Drugega oficirja Tenzeja so našli mrtvega v Puli nekaj dni po tragediji. Pod bremenom zagrešene tragedije je storil samomor. Kapitana in prvega oficirja so tudi aretirali vendar sta po dolgem sodnem procesu bila oproščena vsake krivde.
Kapitana in prvega oficirja je zaposlil Avstriski Lloyd, kateri je tudi bil lastnik ladje Baron Gautsch. Lloyd je tudi obtožil avstrijsko mornarico, ker ni poslala ladje, ki bi označevala minsko polje. O preiskavi ni ohranjen noben zapis oz. ohranjen je bil le en zapis, ki ga je imel spravljenega odvetnik dr. Schapiro vendar so mu, ker je bil žid, Nemci leta 1939 zažgali pisarno z dokumenti. Tako so se v Rovinju ohranili le podatki s sojenja kapitanu Winterju ter prvemu oficirju Luppisu.
Ladja sedaj leži na globini 40m in je ena lepših razbitin v Jadranu. Žal je Jugoslovanska vojska uporabljala to ladjo kot vadbeni poligon za vojaške potapljače, ki so pri svojih vajah ladjo tudi poškodovali. Ladja je lepo prehodna možna je tudi penetracija. V sami razbitini je tudi precej življenja.
Zaradi večje globine je potop na ladjo primeren za bolj izkušene potapljače zelo pa je priporočljiva uporaba mešanice triox (standardna oznaka 21/35, ki vsebuje 21% kisika, 35 % helija, ostalo dušik).
Globina: 40m
Koordinate: N 44°56'25" E 13°34'40"
Dolžina ladje: 85m
Vidljivost: 5-10m
Tokovi: srednji
Opombe: koncesija
http://hr.wikipedia.org/wiki/Baron_Gautsch
http://istra.lzmk.hr/clanak.aspx?id=218
http://www.google.si/imgres?imgurl=http://www.adventuredives.com/strauss1.jpg&imgrefurl=http://www.adventuredives.com/barong.htm&h=200&w=300&sz=59&tbnid=hFzzrLvroaNsuM:&tbnh=80&tbnw=120&prev=/search%3Fq%3Dbaron%2Bgautsch%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=baron+gautsch&docid=zCIBujtD2RAuyM&hl=sl&sa=X&ei=pWOBT9K7L8bvsganzo2wBA&ved=0CDMQ9QEwBA&dur=421
http://toolserver.org/~geohack/geohack.php?pagename=Baron_Gautsch¶ms=44.940278_N_13.577778_E_region:HR-18_type:event_source:dewiki
http://www.hiver.de/videos/gautsch09.php
http://www.hiver.de/videos/baron_gautsch.jpg
http://www.adventuredives.com/strauss1.jpg
http://www.adventuredives.com/barong.htm
http://www.slodiver.net/lokacije/razbitine/gautsch/images/baron.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=KAMvKR4_mi8
http://www.youtube.com/watch?v=AbrrqN2mUrk
http://www.youtube.com/watch?v=yB1UCQ1VXhA
100 LET
http://www.glasistre.hr/vijesti/pula_istra/strani-novinari-ronili-do-barona-gautscha--447040
Nazadnje urejal/a zoran13 06 Apr 2014 23:09; skupaj popravljeno 3 krat |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
zoran13 Administrator foruma
Pridružen/-a: 29.01. 2011, 20:16 Prispevkov: 3025
|
Objavljeno: 08 Apr 2012 13:57 Naslov sporočila: Splošna Plovba d.o.o.Portorož |
|
|
UND ADRIYATIK
/13/...še sedaj se spominjam grozljivih posnetkov goreče tovorne ladje, ki se nahajala 13 NM od otočja Brioni in napovedovala, da bo prešla v ekološko katastrofo. Le s prisebnostjo gasilcev in ostalih služb so 7.februarja 2008 uspeli ogenj pogasiti. Kasneje so UND Adriyatik mimo nas privlekli vse do tržaške luke:
Državna pripadnost; Turčija
Ladjedelnica: Flensburger Schiffsbau Ges., Flensburg,Nemčija
Leto splovitve: 2001
Vrsta: RoRo
Dolžina: 193 m
Širina: 26 m
Ugrez: 7,4 m
Skupna masa: 22.900 ton
Pogon: MAK 9M43
Hitrost: 21,5 vozlov
UND Adriyatik je turška tovorna ladja v lastništvu kompanije UND RoRo, posebej specializirane za transport tovornjakov. Skupno je bilo izdelanih 6 takšnih ladij za dve kompaniji.
Ladja je plula iz Istambula proti Trstu in se je 6.februarja 2008 vžgala 13 NM pred zahodno obalo Rovinja, v samem teritorialnem hrvaškem morju in na meji z zaštitno ekološko ribolovno cono. Požar na brodu ugašen je četvrti dan, odnosno u subotu, 9. veljače. Požar bi se lahko razvil v ekološko katastrofo ter onesnažil tudi obalo, a se to po zaslugi prisebnih gasilcev ni zgodlilo. Na ladji Und Adriyatik je bilo kakšnih 200 kamionov in 11 ton nevarnega tovora.
http://www.jutarnji.hr/specijalci-s-kurska-gase-pozar-unutar-plamteceg-broda/241550/
http://www.jutarnji.hr/zbog-zerp-a-hrvatska-ce-od-turske-traziti-odstetu/241653/
http://www.jutarnji.hr/brod-buktinja-pod-kontrolom/241673/
http://www.jutarnji.hr/pogledajte-ekskluzivne-fotografije-turskog-broda/241798/
http://www.jutarnji.hr/pozar-ugasen--pocinje-istraga/241975/
http://www.jutarnji.hr/turski-brod-krece-prema-trstu/242815/
http://www.jutarnji.hr/turski-brod-otegljen-u-trscansku-luku/242827/
http://www.jutarnji.hr/turski-brod-dotegljen-u-trst/243222
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/22/UND_Adriyatik_%282%29.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e4/UND_Adriyatik_%281%29.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c7/UND_Adriyatik_%283%29.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/08/UND_Adriyatik_%284%29.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c8/UND_Adriyatik_%285%29.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:UND_Adriyatik_(6).JPG |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
zoran13 Administrator foruma
Pridružen/-a: 29.01. 2011, 20:16 Prispevkov: 3025
|
Objavljeno: 10 Apr 2012 20:27 Naslov sporočila: Splošna Plovba d.o.o.Portorož |
|
|
KIT
Nekaj kilometrov od Hvara videli 20-metrskega kita
Hrvaški ribiči so danes v morju med dalmatinskima otokoma Hvar in Vis videli kita, ki je bil dolg več kot 20 metrov. Posadki kočaric Sirena in Arka sta o tem, da so videli kita, danes popoldne neposredno javili programu Radio Split.
"Videli smo kita tri milje severno od Hvara, potem pa se je potopil v morje," je povedal kapitan ribiške ladje Sirena Ivo Miličić. Ni mogel oceniti velikosti kita, ki je plaval približno pol milje od ladje.
Ribiči z Arke so potem povedali, da so videli kita, ki je bil nekaj časa tudi v Viškem zalivu, kjer se je obračal. Kapitan Ante Arković je dejal, da je kit plaval približno 200 metrov daleč od ladje in da je bil pravi velikan, dolg 25 metrov.
Lani so desetmetrskega kita videli kakšnih 150 metrov od Reke v smeri otoka Cresa. Tudi leta 2002 so v zalivu pri kraju Baška na otoku Krku videli velikega kita. Nekatere vrste kitov živijo v Sredozemskem morju, sicer pa kiti niso redni prebivalci Jadrana.
http://www.dnevnik.si/novice/neverjetno/1042522707
http://www.slobodnadalmacija.hr/Split-županija/tabid/76/articleType/ArticleView/articleId/170614/Default.aspx
Po jadranu plava orjaški kit
Na inštitutu so poudarili, da kiti niso nevarni ljudem, če jih ne vznemirjajo ali preganjajo
Hrvaški znanstveno-okoljevarstveni inštitut Plavi svijet je na svoji spletni strani objavil fotografije približno 15 metrov velikega brazdastega kita (balaenoptera physalus), ki so ga opazili pri otoku Vis. Člani inštituta so območje Visa obiskali, potem ko so prejeli več obvestil tamkajšnjih ribičev, da so v morju opazili kite.
Ribiči so te živali opazili že 12. aprila, prejšnji teden pa so kite ob dalmatinskem otoku tudi posneli. Člani Plavega svijeta so fotografije brazdastega kita, ki velja za eno največjih živali na svetu, posneli že v prvem poskusu iskanja kitov na severni strani Visa.
Fotografije kita so člani inštituta že posredovali italijanskim kolegom, ki naj bi preverili, ali so to žival že opazili ob obalah Italije. Prebivalce pa je Plavi svijet pozval, naj jih opozorijo, če bi v Jadranu zagledali kakšnega kita.
Na inštitutu so poudarili, da kiti niso nevarni ljudem, če jih ne vznemirjajo ali preganjajo.
Pojasnili so še, da brazdasti kit živi v Sredozemskem morju, največji znani primerek pa je meril slabih 26 metrov. Po ocenah v Sredozemskem morju živi le nekaj tisoč brazdastih kitov, ki običajno tega območja ne zapuščajo.
Po navedbah Plavega svijeta ni nenavadno, da sredozemski kiti, ki večinoma živijo v Ligurskem morju, pridejo tudi v Jadransko morje. Ni pa dovolj informacij o tem, ali obstajajo določena obdobja, ko pridejo v Jadran v večjem številu. Njihovo obnašanje še ni dovolj raziskano.
http://web.vecer.com/portali/vecer/v1/default.asp?kaj=3&id=2012043005778848
VEČ INFORMACIJ
www.plavi-svijet.org
www.facebook.com/blueworldinstitute
Plavi svijet Institut za istraživanje i zaštitu mora
Kaštel 24, 51551 Veli Lošinj
Tel 051 604666, Fax 051 604668
info@plavi-svijet.org
http://www.plavi-svijet.org/hr/news/2012/4/28/veliki-kit-kod-visa/
http://www.plavi-svijet.org/media/photologue/photos/cache/IMG_2936_page_photo.jpg
http://www.jutarnji.hr/velikog-kita-od-15-m-snimili-kod-otoka-visa/1025111/?secId=79
http://www.jutarnji.hr/velikog-kita-od-15-m-snimili-kod-otoka-visa/1025111/?secId=79&foto=2
http://www.jutarnji.hr/velikog-kita-od-15-m-snimili-kod-otoka-visa/1025111/?secId=79&foto=3
http://www.jutarnji.hr/velikog-kita-od-15-m-snimili-kod-otoka-visa/1025111/?secId=79&foto=4
http://www.jutarnji.hr/velikog-kita-od-15-m-snimili-kod-otoka-visa/1025111/?secId=79&foto=5
http://www.jutarnji.hr/velikog-kita-od-15-m-snimili-kod-otoka-visa/1025111/?secId=79&foto=6
http://www.jutarnji.hr/velikog-kita-od-15-m-snimili-kod-otoka-visa/1025111/?secId=79&foto=7
Nazadnje urejal/a zoran13 01 Maj 2012 22:02; skupaj popravljeno 3 krat |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
zoran13 Administrator foruma
Pridružen/-a: 29.01. 2011, 20:16 Prispevkov: 3025
|
Objavljeno: 14 Apr 2012 22:51 Naslov sporočila: Splošna Plovba d.o.o.Portorož |
|
|
AIDA AURA
Dolžina: 202 m
Širina: 28 m
Maksimalni ugrez: 6,3 m
42.289 TEU
Maksimalna hitrost: 11,6 vozlov
Po tednu dni plovbe od španske Palme de Mallorce do Venezie, preko grškega Krfa ter Dubrovnika, je v soboto na vez z imenom Pozdrav soncu v Zadar prišela luksuzna potniška ladja Aida Aura in je ena največjih, ki pristajajo ob njegovi obali.
Na tem potujočem hotelu je bilo okoli 1600 gostov, ki so jim prinesli kanček turistične sezone, ki šele prihaja in je največje število gostov, ki so prišli v Zadar na eni ladji.
Na Aida Aura je dvanajst palub, veliko restavracij in barov, na njej je tudi gledališče za 1000 potnikov, za katere skrbi kar 400 članov posadke in strežbe.
Aida Aura bo v tej sezni v Zadru pristala 7 krat, tokrat na liniji od Venezie do Grčije in nazaj, za kar je potrebno odšteti za 8 dnevno potovanje od 500 € do 1100 € na osebo, odvisno od variante, ki jo potnik izbere.
http://www.marinetraffic.com/ais/showallphotos.aspx?imo=9221566#top_photo
http://www.youtube.com/watch?v=v0jCo2k4p3A
http://www.aida.de/b2b-corporate-site/company.19334.html
http://www.aida.de/b2b-corporate-site/unternehmen/zahlen-fakten/flotte.23923.html
http://www.jutarnji.hr/zavirite-u-unutrasnjost-luksuznog-kruzera/1021752/?secId=79&foto=1
http://www.jutarnji.hr/zavirite-u-unutrasnjost-luksuznog-kruzera/1021752/?secId=79&foto=2
http://www.jutarnji.hr/zavirite-u-unutrasnjost-luksuznog-kruzera/1021752/?secId=79&foto=3
http://www.jutarnji.hr/zavirite-u-unutrasnjost-luksuznog-kruzera/1021752/?secId=79&foto=4
http://www.jutarnji.hr/zavirite-u-unutrasnjost-luksuznog-kruzera/1021752/?secId=79&foto=5
http://www.jutarnji.hr/zavirite-u-unutrasnjost-luksuznog-kruzera/1021752/?secId=79&foto=6
http://www.jutarnji.hr/zavirite-u-unutrasnjost-luksuznog-kruzera/1021752/?secId=79&foto=7
http://www.jutarnji.hr/zavirite-u-unutrasnjost-luksuznog-kruzera/1021752/?secId=79&foto=8
http://www.jutarnji.hr/zavirite-u-unutrasnjost-luksuznog-kruzera/1021752/?secId=79&foto=9
http://www.jutarnji.hr/zavirite-u-unutrasnjost-luksuznog-kruzera/1021752/?secId=79&foto=10
http://www.jutarnji.hr/zavirite-u-unutrasnjost-luksuznog-kruzera/1021752/?secId=79&foto=11
http://www.jutarnji.hr/zavirite-u-unutrasnjost-luksuznog-kruzera/1021752/?secId=79&foto=12
http://www.jutarnji.hr/zavirite-u-unutrasnjost-luksuznog-kruzera/1021752/?secId=79&foto=13
http://www.jutarnji.hr/zavirite-u-unutrasnjost-luksuznog-kruzera/1021752/?secId=79&foto=14
http://www.jutarnji.hr/zavirite-u-unutrasnjost-luksuznog-kruzera/1021752/?secId=79&foto=15
http://www.jutarnji.hr/zavirite-u-unutrasnjost-luksuznog-kruzera/1021752/?secId=79&foto=16
* AIDA AURA
42.289 GT
* AIDA BELLA
69.203 GT
* AIDA BLU
71.100 GT
* AIDA CARA
38.557 GT
* AIDA DIVA
69.203 GT
* AIDA LUNA
69.203 GT
* AIDA VITA
42.289 GT
* AIDA SOL
71.100 GT
http://www.aida.de/b2b-corporate-site/unternehmen/zahlen-fakten/flotte.23923.html |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
zoran13 Administrator foruma
Pridružen/-a: 29.01. 2011, 20:16 Prispevkov: 3025
|
Objavljeno: 22 Apr 2012 18:17 Naslov sporočila: Splošna Plovba d.o.o.Portorož |
|
|
TEORIJA ZAROTE
Na dnu morja je Olympic, zamenjali so ladje
Pisec Robin Gardinier je v svoji novi knjigi opisal zarote o Titanicu in poudarja, da je pridobil dokumente in fotografije, ki dokazujejo, da sta Titanic in Olympic zamenjani
Pisec iz Oksforda Robin Gardinier (64) je objavil novo knjigo v kateri trdi, da na dnu Atlantika ne leži Titanic, temveč sestrska ladja Titanic, za katero so trdili, da je nepotopljiv.
Gardinier je pojasnil, kako njegova knjiga govori o teoriji zarote, da je pridobil dokumente in fotografije, katere dokazujejo, da so zamenjali Titanica in Olympica. Prav tako tudi poudarja, da se vse ujama tudi s pripovedovanjem preživelih prič iz Titanica.
Ti so pripovedovali, kje po palubi so se sprehajali, a prav na teh mestih bi po ladijskih načrtih morale biti kabine. To preprosto ni moglo biti na Titanicu, lahko pa je bilo na Olympicu. Prav tako je dodal, da so ravno detajli ladje odkrili, da so potniki plovili na Olympicu in ne na Titanicu.
Pisec tudi opozarja, da zazamenjavo ladij pravzaprav tičijo v ekonomskih vzrokih. Zgodba je začela z investitorjem J.P.Morganom, predsednikom podjetja White Star Line. Morgan je bil do grla v dolgovih zaradi denarja, kasneje pa so nanj pritisnili tudi zaradi popravila ladje Olympic, katera je bila poškodovana v trčenju ladij. Zavarovalniške hiše niso hotele kriti popravila in obnove Olympica. Poleg tega je hotel Morgan prenesti v Ameriko tudi zlate palice v vrednosti 8mio funtov, da bi se rešil krize in tam začel novo življenje.
Po načrtu, bi morala ladja Olympis izpluti namesto Titanica, ker bi moral v določenem trenutku imeti nesrečo in se potopiti, da bi firma White Star dobila denar od zavarovalnic. Prav tako bi moralo biti dovolj reševalnih čolnov, da se rešijo potniki in posadka. Prav tako je bilo planirano, da bi bili v bližini tudi druge ladje, ki bi jim priskočile na pomoč. Tak načrt pa je splaval po zlu,...
Veliko potnikov iz Titanica je opisalo, kako je v trenutku, ko je ladja udarila v ledenik, njen trup samo rahlo drhtel.
Ko bi ladje te velikosti, pri hitrosti 22 vozlov udarila v ledenik, vse bi se streslo in vsi, ki bi bili na ladji bi sigurno padli, zato ker bi bila jakost mnogo močnejša, kot je bila, je zapisal pisec Robin Gardinier. Ob tem dodaja, da so lastniki ladje načrtovala manjši udarec in evakuacijo potnikov s pomočjo rešavalnih čolnov, kar se kot vemo, žal ni uresničilo.
Robin Gardinier je tudi opisal, kako poslušalci reagirajo na njegovo teorijo, saj poudarja, kako so nekateri fascinirani z njegovim načinom razmišljanja, saj strokovnjaki iz tega področja vedo, kako ladje in celoten posel funkcionira. Zaključil je kako je Titanic do konca svoje ˝ kariere˝ plul kot Olympic, da se ne bi odkrila prevara. Pravi tudi, da lastniki niso nameravali ogroziti 1517 življenj, marveč jim nič ni šlo po načrtu.
Oxford Times sporoča, kako Robin Gardinier trenutno ustvarja novi dokumentarec, kateri bo za vedno spremenil zgodovino.
http://www.24sata.hr/news/teorija-zavjere-na-dnu-mora-je-olympic-zamijenili-su-brodove-262096
http://en.wikipedia.org/wiki/RMS_Titanic_alternative_theories
http://en.wikipedia.org/wiki/International_Mercantile_Marine_Co.
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Olympic_and_Titanic.jpg
ANALIZA
V tem delu pravi, da je bil Titanic ocenjen na 7.500.000 $ in zavarovan pri International Mercantile Co. na 5.000.000 $, kar je bilo 1.000.000 funtov.
http://www.markchirnside.co.uk/Conspiracy_Dissertation.pdf
http://www.greattitanicconspiracy.co.uk/robin-gardiner
http://www.goodreads.com/author/show/214936.Robin_Gardiner
http://www.greattitanicconspiracy.co.uk/
SREBRNIKA
http://www.silverland.si/titanik/196-srebrnik-titanik-100-let-1-oz.html
http://www.silverland.si/titanik/191-srebrnik-titanik-100-let-2-1-oz.html |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
zoran13 Administrator foruma
Pridružen/-a: 29.01. 2011, 20:16 Prispevkov: 3025
|
Objavljeno: 19 Maj 2012 21:02 Naslov sporočila: Splošna Plovba d.o.o.Portorož |
|
|
KANELA
Ko je zapela kanela, so še kače zbežale
V Istri jo dobite povsod, kjer je vsaj malo vode. Nekoč so jo uporabljali kot gradbeni material, otroci so iz nje izdelovali preprosta ljudska glasbila, ženske so si z njo navijale lase, neizogibna je bila v vinogradu, na njivi in v kuhinji. Gre seveda za kanelo ali trstiko, rastlino, ki je tako rekoč brez vrednosti, verjetno prav zato pa je bila še pred kratkim tako rekoč vseprisotna. Koštabonec Guerino Koterle, ljudski pevec in godec, je iz nje ustvaril pravo legendo.
http://www.primorske.si/Priloge/Sobota/Ko-je-zapela-kanela-so-se-kace-zbezale.aspx |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
zoran13 Administrator foruma
Pridružen/-a: 29.01. 2011, 20:16 Prispevkov: 3025
|
Objavljeno: 19 Maj 2012 21:17 Naslov sporočila: Splošna Plovba d.o.o.Portorož |
|
|
GOLBAL
Predstavitev golbala
Golbal je eden izmed najbolj priljubljenih športov za slepe in slabovidne. Igra se že od leta 1946, od leta 1976 pa je tudi disciplina na paraolimpijskih igrah.
Tekmovalci so glede na okvaro vida razdeljeni v tri skupine B1, B2 in B3, pri čemer so v kategorijo B1 uvrščeni popolnoma slepi, v B3 pa tekmovalci z do 10% ostanka vida oziroma vidnim poljem do kota 20 stopinj. Med igro imajo vsi tekmovalci s posebnimi temnimi očali prikrite oči, zaradi česar so primorani igro spremljati in dojemati z ostalimi čutili, predvsem s sluhom.
Temna očala izenačijo slepe in slabovidne igralce pri igri tako, da imajo vsi enake pogoje igranja. Oznake na igrišču so prilagojene igralcem, ki med igro ne vidijo, zato jih lahko otipajo. Golbal je igra med dvema ekipama s po tremi igralci na igrišču in največ tremi zamenjavami. Igra se v telovadnici na igrišču velikosti 18m x 9m, ki je po sredini razdeljeno na dve enaki polovici. Cilj igre je žogo spraviti v nasprotnikov gol, medtem ko se nasprotna ekipa to trudi preprečiti. Igra traja 24 minut, razdeljena je v 2 polčasa dolžine 12 minut.
http://www.olympic.si/sportne-igre/sportne-panoge/sport-invalidov/golbal/
8. mednarodni turnir v golbalu v Izoli
Zveza društev slepih in slabovidnih Slovenije in Zveza za šport invalidov Slovenije – Paraolimpijski komite v Izoli pripravljata že 8. mednarodni turnir v golbalu. Sodelovalo bo 9 reprezentanc s štirih celin, ki se bodo med seboj pomerile v pripravah pred letošnjimi paraolimpijskimi igrami v Londonu. Turnir bo potekal v petek, 18. maja, med 8. in 20. uro ter v soboto, 19. maja, med 9. in 19. uro v dvoranah Livade in na Kraški ulici.
Izolski turnir sta zvezi prvič pripravili pred šestnajstimi leti in se je v tem času razvil v enega najkakovostnejših turnirjev na svetu. Dobro organizacijo hvalijo vse udeležene reprezentance. Na letošnjem turnirju bodo nastopile vrhunske ekipe iz Evrope, Severne Amerike, Azije in Afrike. O kakovosti turnirja priča tudi število prijavljenih ekip, zaradi katerega je bilo potrebno tekmovanje iz ene dvorane razširiti na dve.
Golbal je ekipni šport za slepe in slabovidne, ki je nastal leta 1946 z željo pomoči pri rehabilitaciji vojnih invalidov. V naslednjih desetletjih se je razvil v tekmovalni šport in je že od leta 1980 pomemben član paraolimpijske družine. Edinstven je tudi v primerjavi z drugimi športi invalidov, saj nima ekvivalenta, ki bi ga igrali videči in je s tem še globlje povezan z identiteto slepih in slabovidnih. Gre za dinamičen šport, ki zahteva odlično fizično pripravljenost, hkrati pa tudi sposobnost vrhunske orientacije, koordinacije gibov in reakcij, povezanost s soigralci, ki jih seveda ne moreš videti, itd.
Tudi slovenski igralci golbala so v samem vrhu že od osamosvojitve naprej, saj so v svoji zgodovini že postali tako svetovni kot evropski prvaki, kar štirikrat pa so nastopili tudi na paraolimpijskih igrah.
Sam turnir v Izoli veliko pripomore tudi k nadaljnjemu razvoju in prepoznavnosti golbala v Sloveniji, pri čemer so zelo aktivni tudi slovenski Lions. Ti so pod pokroviteljstvom Zveze Lions klubov Distrikta 129 Slovenija v organizaciji Lions kluba Sežana izvedli tudi akcijo "Zveneča žoga" v kateri zbirajo sredstva za podporo golbalu. Poleg njih pa so pomagali številni donatorji, predvsem Pivovarna Union in Tiskarna Silveco.
Turnir bo potekal v telovadnici osnovne šole Livade (Livade 7, Izola) in v rokometni dvorani na Kraški ulici 1.
http://www.primorska.info/novice/17616/svetovna_elita_v_golbalu_na_ob
http://podpalmo.si/Novice/vse/8__mednarodni_turnir_v_golbalu_v_Izoli#ixzz1vLdX8E8k
http://www.zsis.si/zsis_old/images/discipline/golbal01_800.jpg
http://www.zsis.si/zsis_old/paraolimpiade/sydney2000/golbal.htm
http://www.zsis.si/zsis_old/images/discipline/golbal03_800.jpg
http://sport.si21.com/sport-invalidov/images/2004/atene/lasko_odhod/golbal_02_800.jpg
http://sport.si21.com/sport-invalidov/images/2004/atene/lasko_odhod/golbal_01_800.jpg
Nazadnje urejal/a zoran13 04 Feb 2018 10:54; skupaj popravljeno 1 krat |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
zoran13 Administrator foruma
Pridružen/-a: 29.01. 2011, 20:16 Prispevkov: 3025
|
Objavljeno: 29 Maj 2012 13:31 Naslov sporočila: MORSKE IN OBMORSKE ZNAMENITOSTI |
|
|
WFOIL ALBATROSS
VIDEO: Razkrito skrivnostno plovilo na slovenski obali
http://www.vecer.com/video/?id=2012052905790051-1&w=640
http://www.youtube.com/watch?v=uMQUiFBUtwU
http://www.youtube.com/watch?v=L6chEHhZD3o&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=T46purH0aUM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=E5NU7zQBQJw
Prejšnji teden smo poročali o nenavadnem plovilu, ki smo ga v objektiv ujeli medtem ko se je "vozilo" ob obali od Lucije proti Piranu. Zapisali smo že, da gre za čoln wFoil Albatros, ki zaradi svojega retro dizajna spominja na dvokrilce iz druge svetovne vojne, izdelek pa je povsem plod slovenskega znanja. Pogovarjali smo se z enim izmed razvijalcev pri skupini wFoil Group, ki nam je pojasnil, kako dolgo je trajal razvoj plovila, kje so ga izdelali, ter kaj je na njem tako posebnega. Ne pozabi omeniti načrtov za prihodnost, saj iščejo 12 investitorjev, ki bi hkrati postali tudi ambasadorji Albatrosa.
http://web.vecer.com/portali/vecer/v1/default.asp?kaj=3&id=2012052905790051
wFoil 18 Albatros
23. novembra 2011 smo na 6. Slovenskem forumu inovacij v Ljubljani za inovacijo wFoil 18 Albatross prejeli bronasto priznanje uporabe odličnosti ustvarjalnih industrij.
Nagrade smo zelo veseli, saj sta bila pred nami le podjetje Pipistrel in Inštitut Jožefa Stefana.
Imeli smo prvo javno predstavitev novega produkta in celotne skupine wFoil Group, dobili smo eno najpomembnejših nagrad na področju visoko-tehnoloških izdelkov v Sloveniji in to v najbolj elitni družbi.
S to nagrado smo dobili odlično popotnico, na nas pa je, da jo čim bolje izkoristimo.
Ob tej priliki se zahvaljujem vse članom skupine wFoil. Brez njih ne bi bilo ne tega produkta, ne tega uspeha.
Zahvaljujem se tudi vsem drugim, ki so kakorkoli sodelovali z nami in nam bili v pomoč in oporo.
Tomaž Zore, ustanovitelj in vodja skupine wFoil Group
http://www.wfoilsail.com/sfi
Slovenski izum wFoil18 Albatross
8. Maj 2012
Spodbuda za izum je bila ideja Tomaža Zoreta, da se združi aeronavtiko in navtiko ter se letalcem približa občutek plovbe na morju, pomorcem pa občutek letenje nad oblaki. Začeli so se kopičiti načrti in skice, izdelovati modelčki, ustanovila se je skupina wFoil Group in zgrajen je bil prototip wFoil18 Albatross.
Bistvo plovila prototip wFoil18 Albatros je v edinstvenem konceptu postavitve hidro foilov, vrhunski izbiri materialov, aerodinamični obliki ter vrhunskem in atraktivnem dizajnu. Delo wFoil Group je bilo celostno; vsako podrobnost so obdelali tako s tehnično funkcionalnega vidika kot tudi z umetniškega vidika. Zgodba plovila se je razvila iz retro vsebine, točneje na dvokrilcu iz prve svetovne vojne, ki se je dopolnil z modernimi detajli.
Albatrossa brez ideje Tomaža Zoreta, da izstopi iz ustaljenih smernic razvoja hidro foil plovil ter razvije koncept postavitve hidro foilov, nebi videli na Internautici. Gre za prvo in s tem edino takšno postavitev hidro foilov na svetu. WFoil koncept nadgrajuje dosedanje sposobnosti znanih hidro foil plovil, saj bodo plovila na jadra ali motor, ki bodo uporabljala wFoil koncept, potrebovala manjšo hitrost, da se trup plovila loči od vode, dosegla večjo končno hitrost – cilj je preseči magično mejo 60 vozlov. Hkrati bodo enostavna za upravljanje, vožnja z njimi pa bo varna in hitra tudi na valovitem morju. Zasnova koncepta wFoil po besedah Tomaža
Zoreta ponuja neverjeten potencial, saj se jih lahko uporabi pri izgradnji civilnih, športnih in reševalnih plovil vseh velikosti, pa tudi vojaških. Projekt wFoil ima glede na sedanjo tehnično zasnovo in modularno gradnjo vse možnosti, da se razvija tako na področju jadrnic kot na področju motornih plovil na gorivo ali elektriko.
Fantje in punce iz wFoil Group, ki delajo na prostovoljni bazi, imajo še veliko načrtov za bližnjo prihodnost. En je vsekakor želja po postavitvi svetovnega rekorda v hitrostnem jadranju, drugi je ZERO12. Gre za projekt s katerim bodo začeli iskati 12 vizionarjev, partnerjev in mentorjev, ki bi investirali v projekt in v zameno prejeli enega od dvanajstih nadgrajenih prototipov wFoil18 Albatross ZERO. Vlagatelji bodo s svojim vložkom postali uradni ambasadorji Albatrossa. To bo svojevrsten marketing ter seveda tudi privilegij za lastnike Albatrossa ZERO, saj bo izdelanih samo 12 ekskluzivnih plovil serije ZERO na svetu.
Na ta način želijo v wFoil Group zagotoviti sredstva in tudi pridobiti izkušnje investitorjev, saj bodo le ti lahko sodelovali pri izgradnji njihovega Albatrossa ZERO ter z zbranimi sredstvi začeli proizvodnjo plovil in razvoj novih modele wFoil plovil. WFoil 10 je že pripravljen.
PRIZNANJA
Prototip wFoil18 Alabatross je prejeli bronasto priznanje na 6. Slovenskem Forumu inovacij 2011 – pred njim sta bila samo Pipistrel ter Inštitut Jožefa Štefana.
Časnik Finance je uvrstil projekt prototip wFoil18 Albatross med 10 najboljših podjetniških idej za leto 2012 v Sloveniji.
TUJI MEDIJI
O wFoil18 Albatrossu sta od tujih medijev letos poročala hrvaški spletni portal iJedrenje in nemški spletni portal Segel Repost.
Vsi akterji wFoil Group sodelujejo pri projektu v prostem času in za svoje delo niso denarno nagrajeni. Tako so si za Internautico nekateri vzeli dopust, drugi pa doma obveščajo medije in pripravljajo načrte za naslednje korake, saj Albatross s svojim inovativnim konceptom dosega velik odmev in prepoznavnost.
Vir: http://www.enavtika.si/index.php?option=com_content&view=article&id=338:wfoil-slovenski-izzum-ali-quspeh-je-uresniiti-vizijoq&catid=34:novice&Itemid=53
VODNI TESLA
Slovenci naredili Teslo za na vodo
Podjetji Quadrofoil in Alumero Group iz Avstrije sta podpisali pismo o nameri, da bo podjetje Quadrofoil svoja plovila serijsko proizvajalo v prostorih Alumera v Slovenski Bistrici.
Quadrofoil je na voljo za prednaročila po ceni 15.000 evrov, za Q2A electric model in 22.500 evrov za Q2S electric limited edition.
Poleg tega bo Alumero kot pomemben partner pri proizvodnji sodeloval pri razvoju in financiranju tehnologije proizvodnih procesov ter dodatne opreme za energetsko učinkovita in tehnološko napredna ekološka plovila Quadrofoil. Podjetji načrtujeta, da bosta do leta 2017 v Slovenski Bistrici ustvarili do 100 novih delovnih mest.
Že letos prva plovila do kupcev
"Glede na prejete številne pozitivne odzive in naročila, ki so presegla naša pričakovanja smo s podpisom dogovora s podjetjem Alumero Group naredili pomemben korak bližje k vzpostavitvi dolgoročno stabilne serijske proizvodnje plovil Quadrofoil. Zadovoljni smo tudi, da bomo v sodelovanju z Alumerom, družbo Impol, ter ostalimi našimi dobavitelji proizvodnjo plovil lahko ohranili v Sloveniji ter ponudil možnost zaposlitve veliko lokalnim ljudem za kar smo se ves čas zavzemali. Seveda nas sedaj čaka še veliko dela, da bomo konec meseca marca 2015 lahko pričeli s proizvodnjo in z dobavo plovil quadrofoil Q2S electric limited edition našim prvim kupcem, ki so plovila že naročili, vendar sem prepričan, da nam bo uspelo," je dejal Marjan Rožman, direktor podjetja Quadrofoil.
Skupina Alumero kupcem ponuja individualne rešitve s področja izdelave proizvodov iz aluminija in ostalih materialov. "S sodelovanjem s podjetjem Quadrofoil razširjamo naš proizvodni portfelj z enkratnim ekološkim in naprednim produktom ter zagotavljamo dolgoročno stabilnost našemu podjetju v Slovenski Bistrici. Quadrofoil je visoko emocionalen produkt z izjemnim potencialom v prihodnosti. Sinergije med skupino Alumero in podjetjem Quadrofoil tako ustvarjajo dolgoročno win-win situacijo," pa je dejal Manfred Rosenstatter, šef skupine Alumero.
Manj kot en evro za kilometer plovbe
Plovilo Quadrofoil, ki ga je razvila in izdelala istoimenska družba iz Slovenske Bistrice, je okolju prijazno in energetsko izjemno učinkovito plovilo, ki leti nad vodo s pomočjo podvodnih kril, brez emisij plinov, hrupa in olja v okolje, ter porabo električne energije v vrednosti manj kot en evro na uro vožnje. Ob tem omogoča varno in zdravju neškodljivo uporabo, izstopa tudi z obliko, so zapisali v sporočilu za javnost.
V plovilu se lahko prevažata dve osebi. Dražji model poganja električni motor z močjo 5,5 kilovatov, ki ga napaja 10 kWh baterija, ki 1,5 metra dolgemu plovilu omogoča najvišjo hitrost 40 km/h (21 vozlov). Cenejšemu modelu so namenili električni motor z močjo 3,7 kilovatov in najvišjo hitrostjo 30 km/h (16 vozlov). Z enim polnjenjem ima zmogljivejšo plovilo doseg okoli 100 kilometrov, kar je dovolj za več kot dve uri vodnih užitkov.
V prvih treh mesecih od svoje uradne predstavitve je plovilo poželo veliko zanimanja ter priznanje s strani strokovne javnosti in še posebej s strani kupcev po vsem svetu. V podjetju zato pričakujejo, da bo plovilo na vodi doseglo enak uspeh kot so ga avtomobili znamke Tesla na cestah.
http://www.zurnal24.si/slovenci-naredili-teslo-za-na-vodo-clanek-245573
https://www.youtube.com/watch?v=ooAAnZIgj8o#t=58
3.000.000 €
Quadrofoil pridobil tri milijone evrov za rast in razvoj
Slovenskobistriški proizvajalec energetsko učinkovitih in tehnološko naprednih ekoloških plovil Quadrofoil je od švicarske investicijske družbe AlpVent pridobil tri milijone evrov za pospeševanje proizvodnje in širitev globalne prisotnosti izdelkov.
Naložbo bodo v podjetju uporabili za širitev proizvodnih zmogljivosti, ki so trenutno zasedene do julija 2019, za bolj agresiven pristop k prodaji in trženju ter za razvoj novih izdelkov, so danes sporočili iz podjetja.
Ob tem bo naložba, ki sodi v financiranje serije A, podjetju pomagala pospešiti preoblikovanje iz zagonskega podjetja v mednarodno podjetje ter pospešila drugo fazo izbora vlagateljev pri financiranju serije B.
V tej fazi želijo postaviti globalna partnerstva za vzpostavitev mednarodne množične serijske proizvodnje, vzpostavitev novega centra za raziskave in razvoj, prodajno-distribucijske mreže, prodajno-servisne mreže ter sistema za oddajanje v najem in skupno rabo.
"Ustvarjamo tehnologijo, ki poganja prihodnost navtične industrije in energetsko učinkovitih sistemov vodnega prometa. Naložba AlpVenta je močan signal, da smo na svojem področju inovativni vodja, in potrditev, da smo doslej delali dobro in prav," v sporočilu navajajo direktorja podjetja Marjana Rožmana.
Po navedbah Quadrofoila velja naložba AlpVent za enega večjih kapitalskih vložkov v visokotehnološko podjetje, osredotočeno na navtiko, ter zvišuje vrednost celotnega financiranja podjetja s strani zunanjih vlagateljev na 4,2 milijona evrov.
Quadrofoil je visokotehnološko razvojno podjetje, v katerem so oblikovali in izdelali prvo popolnoma električno in okolju prijazno hidrokrilno plovilo na svetu.
https://siol.net/posel-danes/novice/quadrofoil-pridobil-tri-milijone-evrov-za-rast-in-razvoj-492608
Nazadnje urejal/a zoran13 13 Mar 2019 21:14; skupaj popravljeno 2 krat |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
zoran13 Administrator foruma
Pridružen/-a: 29.01. 2011, 20:16 Prispevkov: 3025
|
Objavljeno: 01 Jun 2012 21:48 Naslov sporočila: Splošna Plovba d.o.o.Portorož |
|
|
OLIMPIJSKE IGRE
V Puli so splovili katamaran iz katerega si bodo turisti ogledovali Temzo
Dolžina: 37 m
Širina: 14,6 m
Višina: 7,6 m
V Puljski ladjedelnici Tehnomont so pretekli teden svečano splovili potniški katamaran za Olimpijske igre v Londonu, ki bo namenjen prevozu in nudenju gostinskih uslug kar 599 potnikom.
Ta potniški katamaran je v februarju 2011 naročila angleška firma ˝City cruises PLC˝ in izdelal Brodarski institut iz Zagreba, ki je dobil posel v veliki konkurenci angleških in zahodnoevropskih dizajnerjev, projektnih uradov ter ladjedelnic. Katamaran bodo prevzeli konec junija, njegov krst pa bo v Londonu pred pričetkom Olimpijskih iger.
Dolžina katamarana je 37 metrov, širina 14,6 metrov in višina 7,6 metrov in je projektiran in izgrajen po predpisih klasifikacijske družbe Bureau Veritas, ki je na tak način dokazala tudi sposobnosti hrvaških ladjedelnic in veliko znanja v svetovnem merilu, kot je omenil glavni direktor Brodarskega instituta Vladimir Koroman. Prav tako, pa je direktor ladjedelnice Tehnomont Miljenko Brnić, poudaril zelo dobro sodelovanje z Brodarskim institutom in poudaril izredno zahteven projekt, ki ga je bilo potrebno končati v zelo kratkem času z izjemnimi tehničnimi in dizajnerskimi kriteriji, kar jih uvršča med svetovne ladjedelniške velikane.
http://www.jutarnji.hr/pula--porinuce-katamarana-za-oi-u-londonu/1029221/?secId=79
http://www.jutarnji.hr/pula--porinuce-katamarana-za-oi-u-londonu/1029221/?secId=79&foto=2
http://www.jutarnji.hr/pula--porinuce-katamarana-za-oi-u-londonu/1029221/?secId=79&foto=3
http://www.jutarnji.hr/pula--porinuce-katamarana-za-oi-u-londonu/1029221/?secId=79&foto=4
http://www.jutarnji.hr/pula--porinuce-katamarana-za-oi-u-londonu/1029221/?secId=79&foto=5
http://www.jutarnji.hr/pula--porinuce-katamarana-za-oi-u-londonu/1029221/?secId=79&foto=6
http://www.jutarnji.hr/pula--porinuce-katamarana-za-oi-u-londonu/1029221/?secId=79&foto=7
http://www.jutarnji.hr/pula--porinuce-katamarana-za-oi-u-londonu/1029221/?secId=79&foto=8
http://www.jutarnji.hr/pula--porinuce-katamarana-za-oi-u-londonu/1029221/?secId=79&foto=9
http://www.jutarnji.hr/pula--porinuce-katamarana-za-oi-u-londonu/1029221/?secId=79&foto=10
http://www.jutarnji.hr/pula--porinuce-katamarana-za-oi-u-londonu/1029221/?secId=79&foto=11
http://www.jutarnji.hr/u-puli-porinut-u-more-katamaran-iz-kojeg-ce-turisti-razgledavati-temzu/1031506/?secId=79&foto=1
http://www.jutarnji.hr/u-puli-porinut-u-more-katamaran-iz-kojeg-ce-turisti-razgledavati-temzu/1031506/?secId=79&foto=2
http://www.jutarnji.hr/u-puli-porinut-u-more-katamaran-iz-kojeg-ce-turisti-razgledavati-temzu/1031506/?secId=79&foto=3
http://www.jutarnji.hr/u-puli-porinut-u-more-katamaran-iz-kojeg-ce-turisti-razgledavati-temzu/1031506/?secId=79&foto=4
http://www.jutarnji.hr/u-puli-porinut-u-more-katamaran-iz-kojeg-ce-turisti-razgledavati-temzu/1031506/?secId=79&foto=5
OCTOPUS
Superjahta Octopus soustanovitelja Microsofta Paula Allena, št.48 v Forbesovi lestvici super milijonarjev, je z Olimpijsko zastavo vplovila v Canary Warf teden pred začetkom Olimpijskih iger
http://www.forbes.com/profile/paul-allen/
http://www.jutarnji.hr/megajahte-okupirale-temzu-uoci-olimpijskih-igara/1042882/?secId=79
http://www.jutarnji.hr/megajahte-okupirale-temzu-uoci-olimpijskih-igara/1042882/?secId=79&foto=2
http://www.jutarnji.hr/megajahte-okupirale-temzu-uoci-olimpijskih-igara/1042882/?secId=79&foto=3
http://www.jutarnji.hr/megajahte-okupirale-temzu-uoci-olimpijskih-igara/1042882/?secId=79&foto=4
http://www.jutarnji.hr/megajahte-okupirale-temzu-uoci-olimpijskih-igara/1042882/?secId=79&foto=5
ILONA
Super jahta Ilona je sidrana na Canary Wharfu, njen lastnik pa je 811 letni Frank Lowy, št.242 na forbesovi lestvici super milijonarjev, lastniku verige trgovskih centrov Westfield
http://www.forbes.com/profile/frank-lowy/
http://www.jutarnji.hr/megajahte-okupirale-temzu-uoci-olimpijskih-igara/1042882/?secId=79&foto=6
SEANNA
Za vse tiste, ki bi se želeli v času Olimpijskih iger pridružiti superbogatašem na Temzi, lahko najamejo superjahto Seanno za 294.000 ₤ oziroma 311.618 € na teden
http://www.jutarnji.hr/megajahte-okupirale-temzu-uoci-olimpijskih-igara/1042882/?secId=79&foto=7
Nazadnje urejal/a zoran13 23 Jul 2012 19:39; skupaj popravljeno 2 krat |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
zoran13 Administrator foruma
Pridružen/-a: 29.01. 2011, 20:16 Prispevkov: 3025
|
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
zoran13 Administrator foruma
Pridružen/-a: 29.01. 2011, 20:16 Prispevkov: 3025
|
Objavljeno: 17 Jun 2012 22:59 Naslov sporočila: MANIPULACIJE Z MALIMI DELNIČARJI |
|
|
HEMISPHERE
Dolžina: 44,2 m
Širina: 16,6 m
Ugrez: 3,2 m
Potovalna hitrost: 11 vozlov
Motor: 2x490 km Caterpillar
Posadka: 8+2
Pred Fieso superjahta za 50 milijonov dolarjev
Superjahta Hemisphere je 14. najdražja za najem na svetu. Njen jambor je višji od piranskega zvonika.
Plovilo Hemisphere lahko najamete za 175.000 evrov na teden.
Pred Fieso je bil štiri dni zasidran največji jadralni katamaran na svetu, luksuzna superjahta, ki so jo za skrite ameriške lastnike po daljših zapletih z naročilom v Ameriki izdelali v britanski ladjedelnici Pendennis. Kdo zdaj uživa na superjahti, nam ni uspelo izvedeti. Niti njene prave cene.
Poznavalci so ocenili, da bi jo zdaj, ko so cene v navtični industriji rekordno nizke, lahko kupili za pičlih 50 milijonov dolarjev. Temu primerna je tudi cena za tedenski najem, ki se giblje med 175.000 in 200.000 evri. To je 14. najdražja superjahta za najem na svetu. Prva je bistveno večja, in sicer Eclipse Romana Abramoviča (dva milijona dolarjev) in druga Seven Seas Stevena Spielberga (1,3 milijona dolarjev na teden). V čarterju je tedaj, ko je njeni lastniki ne uporabljajo.
Potratna posadka
Hemisphere lahko sprejme 12 gostov in ima deset članov posadke. Seveda to ni običajna posadka kakšne jadrnice, ampak posebej izurjena, katere kapitan mora zaslužiti najmanj 145.000 dolarjev na leto, podobno tudi inženir strojništva, ki vodi strojnico, šef kuhinje pa vsaj 70.000 dolarjev na leto. Samo posadka za takšno ladjo terja približno pol milijona dolarjev na leto.
Ko smo o Hemispheri povpraševali na koprski upravi za pomorstvo, so nam odgovorili, da se jim ne zdi prav nič posebnega in da je takšnih katamaranov veliko v svetu. V resnici pa je bila prvič razstavljena na lanski septembrski navtični razstavi v Monte Carlu in je bila najbolj pričakovana superjahta leta 2011, deležna laskavih priznanj in nagrad. Sprojektirali so jo vodilni arhitekti zmagoslavnega bolida z America's Cupa (Van Peteghem Lauriot Prévost). Dolga je 44,2 metra, široka 16,6 metra, njen jambor je visok 58 metrov (torej višji od piranskega zvonika sv. Jurija, ki meri 47 metrov od tal). Pomembno je še, da ima samo 3,2 metra ugreza, zaradi česar lahko pripluje v razmeroma plitvo morje. Načrtovana je predvsem za tropska morja in ji zato pravijo Polinezijsko šestzvezdično razkošje.
Raj za oddih slavnih
Nima smisla razlagati, kako bogato je katamaran opremljen. Izvedeli smo, da je v petek odplula v Trst še po dva gosta, ki sta se s svojim letalom pripeljala na tržaško letališče v Ronkah. To pa zato, ker je portoroško prekratko za pristanek takšnega letala. Ali so se vkrcali lastniki iz ZDA ali kakšni premožneži iz drugega dela sveta, ne vemo.
Na splošno lahko na takšnih jahtah v miru uživajo tudi najbolj znane osebe. Dejstvo, da za ladjo in njene potnike slovenska javnost ni pokazala nobenega posebnega zanimanja, je samo še dokaz več, da lahko filmske in druge zvezde, princi, šejki, bogataši vseh barv... brez zadrege (in skrbi, da bi jih nadlegovali) preživljajo dopust v Sloveniji. Le malokoga zanimajo in le malokrat so prepoznani. Tako kot Kevin Costner, ki je lani prišel v Piran in se je šele natakarju zazdel nekoliko bolj znan po tem, ko si je že naročil večerjo z družbo.
Hempishere je tri dni tako bleščeče osvetljevala zalivček pred Fieso, da je ponoči delovala kot neznani lebdeči predmet iz kakšnega bodočega Fellinijevega Amarcorda. Dodala je četrto dimenzijo zakotni plaži, utrujeni od »domorodcev«.
Toda zadnji dan bivanja je doživela obisk kar nekaj uniformiranih »modrih angelov« slovenske pomorske policije. Ker na ladji niso zagrešili nobenega kaznivega dejanja, sklepamo, da so jih povabili na ladjo in da so si dali duška ob ogledu razkošja. Tako bodo kolegom na upravi za pomorstvo vsaj lahko povedali, zakaj to vendarle je zares poseben katamaran, kakršnega v našem morju ne vidimo vsak dan.
http://www.delo.si/zgodbe/nedeljskobranje/pred-fieso-superjahta-za-50-milijonov-dolarjev.html
http://www.sy-hemisphere.com/
http://www.sy-hemisphere.com/specifications/
http://www.sy-hemisphere.com/gallery/
http://www.sy-hemisphere.com/charters/
http://www.google.si/search?q=hemisphere+catamaran&hl=sl&sa=X&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=71DeT7K6EqLk4QSanN2aCg&ved=0CFgQsAQ&biw=1250&bih=829
http://www.youtube.com/watch?v=4xffjk-u00E
http://www.luxurylaunches.com/transport/a_look_at_hemisphere_the_largest_sailing_catamaran_in_the_world.php
http://www.bornrich.com/worlds-largest-luxury-sailing-catamaran-hemisphere-charter-charity.html |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
zoran13 Administrator foruma
Pridružen/-a: 29.01. 2011, 20:16 Prispevkov: 3025
|
Objavljeno: 22 Jun 2012 00:17 Naslov sporočila: Splošna Plovba d.o.o.Portorož |
|
|
GORNJE ABE
Naprodaj otoček pri Kornatih
Če imate odveč slaba dva milijona evrov in želite postati lastnik jadranskega otoka, potem se lahko potegujete za nakup Gornje Abe, večinoma kamnitega otočka v bližini Kornatov.
Četrt kvadratnega kilometra velik jadranski otok Gornja Aba je naprodaj za najmanj 14 milijonov kun oziroma 1,86 milijona evrov, poroča hrvaški časnik Jutarnji list. Gre za nenaseljen otoček med Dugim otokom in Kornati na širšem območju Zadra. Večinoma kamnit otoček ima dobra dva kilometra obale.
Kamniti otoček v bližini Kornatov je nenaseljen in zelo primeren za t. i. robinzonski turizem.
Lastnici otoka, družini Tomljenović, sta začeli z zakonom določen postopek prodaje otoka in sta ga najprej ponudili državi oziroma občini Sali na Dugem otoku, ki pa nista izkazali interesa za prednostni nakup Gornje Abe. To pomeni, da lahko lastniki zdaj otok prodajo komur koli, cena pa ne sme biti nižja od tiste, kot so jo prvotno ponudili hrvaški administraciji.
Otok leži na območju naravnega parka Telaščica. Povečini je kamnit, nekaj je tudi nizkega rastlinja. Na južni strani otočka sta majhen pomol in hiška, okrog katere je nasad oljk in drugih rastlin, otok opisuje zagrebški časnik.
Gornja Aba je idealna za robinzonski turizem, v občini Sali pa menijo, da bo lep otoček verjetno končal v rokah kakšnega bogatega tujca.
http://24ur.com/novice/svet/na-prodaj-otocek-pri-kornatih.html |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
zoran13 Administrator foruma
Pridružen/-a: 29.01. 2011, 20:16 Prispevkov: 3025
|
Objavljeno: 25 Jun 2012 15:40 Naslov sporočila: Splošna Plovba d.o.o.Portorož |
|
|
HVALA LEPA POMORŠČAKI
Vsem pomorščakom želim ob njihovemu mednarodnemu prazniku vse najboljše in še naprej ˝MIRNO MORJE˝, saj prepeljejo po morjih, kar 90% vsega blaga v svetovni trgovini.
So, on 25 June 2012, the Day of the seafarer, we ask you to tell the world, through your social media connections, about an object in your daily life that you can’t live without, and which came by sea. Take a photo, write a description, record a song, make a film, whatever you prefer: and then just post it on the social platform of your choice and add the campaign slogan: “thank you seafarers”.
http://www.imo.org/about/events/pages/day-of-the-seafarer.aspx
http://www.imo.org/About/Events/dayoftheseafarer/Documents/IMO_Toolkit_final.pdf
http://pinterest.com/imohq/
http://en.wikipedia.org/wiki/Seafarers
http://www.poslovni.hr/vijesti/ministar-pomorstva-cestitao-medunarodni-dan-pomoraca--208211.aspx
facebook.com/IMOHQ
facebook.com/SeafarerDay
twitter.com/IMOHQ(@IMOHQ)
twitter.com/SeafarerDay(@SeafarerDay)
pinterest.com/imohq/
youtube.com/imoHQ
http://www.youtube.com/watch?v=8_J--vWmNes |
|
| Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|